Sunday, June 14, 2009

Interview....

Dah lama aku tak pi interview...last interview aku pi pun awal tahun..tu pun gomen...tapi takde cerita pape pun pasal keputusan interview tersebut...memang aku dah bosan nak gi interview gomen....rasa macam dah fed-up. Tapi kalau panggil lagik aku tetap aku pi jugak....
Terbaru....aku pi interview kat company ape nama tah...jawatan dan gaji yang amat membuatkan aku kelabu kelala mata aku.....harap aku diterima keja kat situ dan bleh la aku sayonara company aku sekarang nie....dah rasa macam hell je keja kat company nie...

kawan-kawan aku yang lain semua keja 5 hari je seminggu dengan gaji yang agak banyak...tapi aku keja..?? 24-7..!! gila punya tempat keja dengan gaji yang aku rasa tak berbaloi.....kalau nak berbaloi aku kena campur ngan claim tiap kali abis show yang jumlahnya akan sama dengan sebulan gaji aku...berbaloi-baloi....

2 comments:

  1. demi kepuasan...dan kegembiraan...sabarlah. carilah kerja yg sesuai. hg dh ada anak. kena spend masa jugak kan...

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...kerja hati kena senang..jiwa kena tenang...kalau tak mampus la keje ngan jiwa kacau..

    ReplyDelete