Wednesday, March 25, 2009

Buat Apa..??

Dikala bosan ditempat kerja, suami menghantar SMS kepada isteri bertanyakan tentang gaji...

"dah tanya ke kat kerani pasal gaji..?"

Isteri membalas....

"Dia cuti rini"..

Suami pula membalas....

"Abis mcm mana..??"

Isteri balas...

"Xtau lg mcm mn. Tgk esok la. Esok pot luck. nk buat pe? bg cdgn."..

Suami balas balik...

"Buat² lupa".....

.......
.......
.......
......

Isteri tak balas² SMS itu......

Mamaikah Aku....? aku dok tanya pasal gaji dia masuk ke tak ke akaun baru tetiba je dok citer pasal pot luck kat tempat keje dia...!!! pastu trus tak balas sms aku....mungkinkah aku akan disilambam kerana memberikan cadangan yang bernas itu..?? nantikan.....

2 comments:

  1. ko mmg nak kena...klau le aku jd bini ko...mmg kna silambam la...hahahha

    ReplyDelete
  2. apa nak buat dah dia tanya aku mcm tuh...mana la aku tau bab² nak buat makanan nie....nasib le..

    ReplyDelete