Sunday, May 24, 2009

Tak Sabar.....

aku dah tak sabar nak tunggu minggu depan pasal.....

pasal minggu depan aku ditugaskan (mintak ditugaskan) untuk handle exhibition kat Penang...purghhh sungguh heaven aku rasa pasal boleh balik kampung trus pastu....tapi sekarang yang membuatkan aku tak senang duduk pasal takdo shipment yang boleh dijadikan sebagai alasan untuk aku angkut budak² casual aku pi sana...dan yang paling aku takutkan sekarang boss aku cakap tak payah pi...memang hell la aku takleh nak pi nie...

aku dah siap plan pass abis show tu aku nak trus cuti sampai 10 hb...alang2 dah cuti sekolah balik lepak kat kampung la.....harap² boss aku takde masalah dengan pemergian aku ke penang next week...harap sangat la dia tak kisah aku pi bercuti ke penang next week....aku dah lama tak amik cuti nie...boleh dikatakan aku dah buat rekod untuk tahun nie yang cuti aku masih berbaki belas² hari....kalau nak ikutkan tahun lepas....tak sampai bulan 4 lagik cuti aku dah nak abis....siap amik advance yang tahun kedepan punya lagik...boleh ke macam tuh..??

aku rasakan nak mamai je nie pasal dok mengharapkan "percutian" ini......

**sape la pakai perfume macam sial je baunya nie....pening pala aku seharian.....

No comments:

Post a Comment